49 תשובות
יש רשימה טובה של דברים שאני יכולה להגיד למה אתה מכור.
מקסים
אנונימית
https://www.youtube.com/watch?v=dqw4w9wgxcq
אני מתהה פליז שלחי לו את זה ^
אנונימית
נכון
^^^אני נשבעת עוד לפני שפתחתי את הקישור הפתיח התנגן לי בראש ופשוט ידעתי שזה יהיה זה
כל אחד והדרך שלו , זה לא יעזור לך להתערבב חיים שלי. אוקי אז המרתה לי עובדה נכון מה זה יעזור לי לדעת אם אני מכור , כי אם אני מכור אז אני לא יפסיק להיות מכור נכון?
אני אומרת תמיד תוב
ודופקת מבט
שקט כסיל רפוי שכל אחד אני אעסוק במה שארצה בזמני הפנוי
תתעסק בבקשה אך ורק בענייניך
תודה והמשך יום נעים



הייתי חייבת סליחה
כי את משעממת אותי
פשוט תגידי לו שאת לא מוצאת משהו אחר יותר טוב לעשות
אנונימי
לך תמכור חמצוצים
אל תעני, ותחזרי אליו רק אחרי הרבה זמן, ותגידי שלא היית ליד הטלפון
ומה אתה עושה כל היום אוסף פרפרים?
פשוט עונים נכון
ואתה מכור למשפט הזה
ואתה מכור אלי
L L
לפחות לא מכורה ליצור כמוך
אנונימית
אם זה ההורים שלך עדיף שלא תרדי עליהם בחזרה פשוט תגידי שאין לך משהו יותר טוב לעשות
אנונימי
נכון ומה אכפת לך
של נעלייך מעל רגלייך אליל הסמארטפון לפניך
אנונימית
devil/angel^^
גאוני ביותר
תגידי "שניה אני בדיוק מעלה סטטוס" ותגלגלי עיניים ותנפחי בלון מסטיק בזמן שאת מקלידה בטלפון
התגובה השניה מנצחת! קלל
אין מה לענות זוועה הדור של היום
לא קשור אבל פליז יש פה מישהו שמכיר את הסיפור a special petal?
את כנראה באמת מכורה, עזבי כל הדור מכור וזה רע.
צודק
תעשי פרצוף כזה ככה
אוי לא רואים
הזה עם העיניים של הפיקמי
גם אם את מכורה מה אכפת להם. נכון זה לא מומלץ אבל לא ממקומם לומר את זה. לא אומרת שזה טוב, אבל תטפלי ותדאגי לעצמך.
אנונימית
זה גרוע, אבל 'ואתה מכור ללחפור על זה'
מדהים, יש לך בעיה של התמכרות לטלפון. אנשים מעירים לך על זה ובמקום לנסות לעשות משהו את מחפשת מה להגיב להם

תודי בזה
אנונימית
להיות הבוגרת ולהתעלם, זה לא שווה את הזמן והאנרגיה שלך
"כי אני מנסה להימנע ממך"
אני יכולה להפסיק מתי שאני רוצה...אני פשוט לא רוצה.
עדיף מלהיות מכור לז*ן
אנונימית
אתה צודק. כנראה אני צריכה להפסיק עם זה. קח תזרוק אותו מתחת לאוטובוס שיעבור פה בקרוב. אה חשבת שזה מה שאני אגיד? וולפ, ממש חבל שהעליתי לך את הציפיות. מכורה וגאה בזה:)
(טוב את לא יכולה לשקר. אם את בפלפאון רוב הזמן שלך ביום מחוץ לפעולות שאת מוכרחת לעשות, זה דיי התמכרות. לא ברמה של התמכרות חריפה, אבל עדיין, המפלאפון שואב לך את רוב שעות היום. אחח למה. למה למה. אהה אני רוצה לצאת מפה)
אוקיי
אנונימית
תודה על המידע החדש והמשנה חיים הזה!
מה הייתי עושה בלעדייך
כולנו מכורים בואו
לא צריך עקיצה תגידי לו אוקיי ו? או כן אז?
תגידי נכון ו?
משתמש_אנונימי_123, אתה יכול לשלוח לי את זה בקישור כי לא הצלחתי להיכנס...
אנונימית