4 תשובות
גרוע
תכבי את המכונה ותחליפי
תכבי את המכונה ותחליפי
שואל השאלה:
^אי אפשר לעצור מכונה באמצע.. מה זה עושה?
^אי אפשר לעצור מכונה באמצע.. מה זה עושה?
אנונימית
אמור להיות שם איזה כפתור
את התא של המרכך זה שוטף בסבב האחרון, כך שיישאר חומר בבגדים. וזאת הבעייה העיקרית שצריך למנוע.
צריך לשטוף את התא של המרכך, כדי שלא יישאר שם חומר, ואז לעשות כביסה רגילה מההתחלה.
לשטוף את זה אפשר גם עם בקבוק, ומה שנכנס עובר אל הבפנים ככה שזה בסדר.
רק להיזהר להיות לאט כדי שלא יישפך מחוץ לתא אל הריצפה.
לדעתי צריך יהיה לשפשף כדי שהכל יימס, כי בתא של המרכך אי אפשר לעשות שטיפה ממש.
ואז לכבות את המכונה, אפשר לעשות את זה בכל מכונה, ואז לכוון שוב לתכנית כביסה שרצית, ולהפעיל.
אם המכונה היא עם דבר שמסובבים כדי לבחור תכניות, אז לסובב אותו יפסיק את התכנית בדרך כלל. שזה שקול לפעולה של לכבות. להוציא מהשקע לא תמיד מסיים תכנית, במכונות עם זכרון.
אם את יודעת איך לחלץ את המגירה שת התאים מהמקום, זה הכי טוב, ולרחוץ את זה בכיור. בדרך כלל יש משהו ללחוץ בתא כדי שאפשר באותו זמן למשוך החוצה לגמרי את המגירה.
צריך לשטוף את התא של המרכך, כדי שלא יישאר שם חומר, ואז לעשות כביסה רגילה מההתחלה.
לשטוף את זה אפשר גם עם בקבוק, ומה שנכנס עובר אל הבפנים ככה שזה בסדר.
רק להיזהר להיות לאט כדי שלא יישפך מחוץ לתא אל הריצפה.
לדעתי צריך יהיה לשפשף כדי שהכל יימס, כי בתא של המרכך אי אפשר לעשות שטיפה ממש.
ואז לכבות את המכונה, אפשר לעשות את זה בכל מכונה, ואז לכוון שוב לתכנית כביסה שרצית, ולהפעיל.
אם המכונה היא עם דבר שמסובבים כדי לבחור תכניות, אז לסובב אותו יפסיק את התכנית בדרך כלל. שזה שקול לפעולה של לכבות. להוציא מהשקע לא תמיד מסיים תכנית, במכונות עם זכרון.
אם את יודעת איך לחלץ את המגירה שת התאים מהמקום, זה הכי טוב, ולרחוץ את זה בכיור. בדרך כלל יש משהו ללחוץ בתא כדי שאפשר באותו זמן למשוך החוצה לגמרי את המגירה.
באותו הנושא: