10 תשובות
את האמת שלא. בהצלחה
כן התחסנתי לא ממש אכפת לי אם זה הועיל או היה סתם חרטא
לא, זה גרם לי להיות יותר בריא
לא
לא התחסנתי
כן!!!!!!!
אנונימית
התחסנתי ולא מרגישה בשום הבדל..
אבל כן אני מרגישה שזה היה חסר תועלת
אבל כן אני מרגישה שזה היה חסר תועלת
לא אלה להפך, הרגשתי יותר בטוחה משומע
לא. ניצלתי
לא התחסנתי בכלל
אנונימית
באותו הנושא: