3 תשובות
אניי
כן
לא אני
כן
לא אני
שואל השאלה:
אופק^^^
אופק^^^
כדאי לך כלכך
את תהני ברמות
איזה קורס את? צבר? דולב? או אשחר?
את תהני ברמות
איזה קורס את? צבר? דולב? או אשחר?
באותו הנושא: