4 תשובות
פעם אחת ויחידה ב1970
1970, הפעם הראשונה ואחרונה
לא עברו את שלב הבתים אחרי הפסד 2-0 לאורגוואי ושני תיקו,
0-0 מול איטליה ו 1-1 נגד שוודיה
כלומר סיימו את הבית עם שתי נקודות, במקום באחרון
אורגוואי סיימו מקום רביעי בטורינר הזה אבל איטליה הגיעו למקום שני. הפסידו בגמר לברזיל
אז תיקו עם מקום שני באותה התקופה זה דיי מרשים בשביל נבחרת ישראל
לא עברו את שלב הבתים אחרי הפסד 2-0 לאורגוואי ושני תיקו,
0-0 מול איטליה ו 1-1 נגד שוודיה
כלומר סיימו את הבית עם שתי נקודות, במקום באחרון
אורגוואי סיימו מקום רביעי בטורינר הזה אבל איטליה הגיעו למקום שני. הפסידו בגמר לברזיל
אז תיקו עם מקום שני באותה התקופה זה דיי מרשים בשביל נבחרת ישראל
1970 אם אני זוכרת נכון
לפני המון זמן
באותו הנושא: