25 תשובות
אפשר ללכת לטיול בפארק ומשם ללכת לקניון לטייל בחנויות אולי להכנס לחנות ספרים ולדבר על ספרים שקראתם
יריד/פסטיבל מוזיקה, טיול, פיקניק,יש בר ממש מגניב ליד ים המלח במצוקי דרגות, מוזיאון ואז מסעדה, יש מלא.
מועדון
סרט
ים
מסעדה, בית קפה, בר, ים, מצפה.
אצלך באוטו
לאכול גלידה
החלקה על הקרח/ באולינג יכול להיות נחמד, אלו אטרקציות שיש בהם גם דוכני מזון.
תהנו
פיקניק, בית קפה, קולנוע.
שואל השאלה:
מסעדה רועש יש אנשים מסביב ואין הרבה תנועה ויכולים להיגמר הנושאי שיחה מהר... הן יותר טובות בדיבורים מאיתנו אל תשכח ואם היא לא תרגיש בנוח מבאס
אנונימי
מסעדה, בית קפה
^^סרט זה דייט ראשון עלוב. בדייט ראשון צריכים להכיר אחד את השני ולראות אם אתה מחבב את האדם. אי אפשר פשוט לשתוק ולצפות במסך ואז לנהל שיחה יבשה על הסרט... תשמרו את זה לזמן שבו אתם כבר מכירים.
תלכו לים
אנונימית
החלקה על הקרח ואז תזמין אוכל שהיא אוהבת ותלכו לאיזה גן פרחים - עדיף בשקיעה
ללכת לפארק ומשם לים
בתל אביב יש מקום שנקרא "צביעת כלי קרמיקה" זה מקום ממש נחמד אפשר לעשות את זה יחד
תכתוב בגוגל "צביעת כלי קרמיקה תל אביב" תבדוק על זה קצת זה דיי כיף וזאת פעילות נחמדה לכל הגילאים
ואחרי זה לכו לים בשקיעה או למסעדה קרובה :)
תהנו❤
אנונימית
ים , קלאסי
פארק זה ממש עלוב
בית-קפה שקט הכי מתאים,
לא קשור לגיל.
אבל מסעדה/דיזינגוף במזרקה בתל אביב/ פארק
סרט
אפשר סתם להיפגש באיזשהו מתחם פתוח בדומה לקניון (בירושלים יש את מתחם התחנה או את השרונה בתל אביב) ואז משם לדבר בקטנה ולהחליט לאן זורמים :) בהצלחה !!
בית קפה או פארק
שניהם דייטים פשוטים שזה מאוד טוב
מוזיאון ואחר כך מסעדה