6 תשובות
בחיים לא קרה לי שאמרו לי לבוא לבית ספר, ולא באתי לכמה טיולים שנתיים. הכי גרוע שקרה לי זה שנתנו לי עבודה מייגעת בגיאוגרפיה על האיזור שהם טיילו בו, אבל שוב, מתוך כמה פעמים שלא הגעתי זה קרה רק פעם אחת. בעיקרון תלוי בבית ספר אני מניחה.
זה לא חובה וזה סתם שטויות גם אצלנו זה ככה
מה למה שיגרמו לכם ללמוד מה פתאום
הם לא יכולים לעשות את זה
רוב הכיתה הרי לא באה
הם לא יכולים לעשות את זה
רוב הכיתה הרי לא באה
שואל השאלה:
כל הכיצה שלי יוצאת חוץ ממני ומעוד ילדה, למה שאני אלך לבית ספר? גם אין לי עם מי להיות זם
כל הכיצה שלי יוצאת חוץ ממני ומעוד ילדה, למה שאני אלך לבית ספר? גם אין לי עם מי להיות זם
אנונימית
אצלנו לא מביאים באצת רק מאיימים
כן גם לי עשו את זה
באותו הנושא: