4 תשובות
בייביסיטר
בגלל שאת בת 13 אין הרבה אפשרויות
בגלל שאת בת 13 אין הרבה אפשרויות
את לא צריכה לחשוב על זה
אם את רוצה לעזור להם תעזרי להם במטלות של הבית
אם את רוצה לעזור להם תעזרי להם במטלות של הבית
בייביסיטר
גודווקר
גודווקר
אין עבודות לגיל הזה.
אני מציעה שתחכי או שתתמכי בהם ופשוט אל תדרשי הרבה דברים, זאת העזרה הכי טובה שאת יכולה לתת בגילך בסיטואציה כזאת.
אני מציעה שתחכי או שתתמכי בהם ופשוט אל תדרשי הרבה דברים, זאת העזרה הכי טובה שאת יכולה לתת בגילך בסיטואציה כזאת.
באותו הנושא: