15 תשובות
שהם חושבים קדימה
מסכנים של החיים עם אגו
אנונימית
תותחי עלל
שואל השאלה:
יופי :)
יופי :)
אנונימי
שווה את זה
אני חושבת שיש להם כוח רצון חזק, וכל הכבוד להם
אני מרגישה גם קצת גאווה כזאת לא יודעת למה
אני מרגישה גם קצת גאווה כזאת לא יודעת למה
מקווה שהם מתכננים לעסוק בזה גם בעתיד כי זה בזבוז של זמן.
עוד לא יצא לי להשתמש בנוסחת פיתגורס וכל השיט הזה
עוד לא יצא לי להשתמש בנוסחת פיתגורס וכל השיט הזה
אני חושבת ש5 יחל זה חשוב- אבל יש גבול.
אני אישית לא מסוגלת להיות ב5 יחידות בגלל שזה היה לי קשה בטירוף אז ירדתי ל4 ועכשיו הרבה יותר טוב
אני אישית לא מסוגלת להיות ב5 יחידות בגלל שזה היה לי קשה בטירוף אז ירדתי ל4 ועכשיו הרבה יותר טוב
כל הכבוד להם, לפי דעתי זה חשוב..
שואל השאלה:
4 זה מושלםם (אני ב5 אגב)
4 זה מושלםם (אני ב5 אגב)
אנונימי
שואל השאלה:
כל האלה שנגד 5:
רופאים, חוקרים, מדענים וכו' בוכים מהצד
כל האלה שנגד 5:
רופאים, חוקרים, מדענים וכו' בוכים מהצד
אנונימי
יש להם כוח רצון
אני אגב מקבל ציונים גבוהים ב5 יחידות (96,87)
אני אגב מקבל ציונים גבוהים ב5 יחידות (96,87)
שואל השאלה:
מה חבל על המאמץ, אם אפשר עכשיו למה להשלים?
מה חבל על המאמץ, אם אפשר עכשיו למה להשלים?
אנונימי
שאני אהיה ככה וזה יהיה שווה את זה
שבלי קשר ל5 יחידות הם מפתחים לעצמם מוסר עבודה
ושכל הכבוד שיש להם מטרה שהם דובקים בה
ושכדאי שישלבו בתוכו גם קצת כיף כדי שלא יתבזבזו להם השנים האילו
ושכל הכבוד שיש להם מטרה שהם דובקים בה
ושכדאי שישלבו בתוכו גם קצת כיף כדי שלא יתבזבזו להם השנים האילו
באותו הנושא: