6 תשובות
הסיכוי שיגיע למרכז הןא דיי נמוך כי הם יודעים שאם הם יעשו את זה יהיה לזה באמת השלכות אין לך מה לפחד לדעתי את יכולה לישון בשקט
תירגעי ותפסיקי לפחד, זה חסר פואנטה וחסר ביסוס.
אין שום סיבה רציונלית לפחד מזה.
סביר יותר להניח שתיפגעי מברק מאשר מטיל
לא יגיע למרכז הכל טוב
^ אה חשבתי היה במרכז
אנונימית
שואל השאלה:
לפני חמש דקות באשקלון
מה איזה אזעקה
אנונימית