7 תשובות
לא הגיוני שהם מאיימים לקחת לך את הפגישות עם הפסיכולוגית כי זה דבר שאת צריכה ועוזר לך כנראה אז ממש לא בסדר שהם אמרו לך את זה
קודם כל זה לא הגיוני להעניש אותך בעונש כזה הזוי
דבר שני מזאת אומרת לקחת 300 שקל?
שואל השאלה:
שעה איתה עולה 300 שקל
אנונימית
את תלמדי ''כיבוד אב ואם בהלכה ובאגדה'' ושהם ילמדו ספרים של חינוך ילדים
שואל השאלה:
לא . אולי אני מתבגרת חצופה אבל למה אנשים זרים באינטרנט חושבים שיש להם איזה סמכות לזרוק ביקורת .
אנונימית
כנראה הפ לא מאמינים שפסיכולוג שווה 300 שקל.
דרך אגב פעם בחודש זה ממש מעט
שואל השאלה:
העובדה שהם בחרו אותה ויודעים מה המחיר
אנונימית