19 תשובות
לא יקרה לך כלום יא מצחיקה
אין מה לפחד פשוט לדאוג לא לעשות את זה יותר
לא יקרה כלום
לא יקרה כלום
לא יקרה לך כלום בלעתי פעם מלא ואני עדיין חיה
שואל השאלה:
בטוח?? אז למה שהייתי קטנה תמיד לא הרשו לי מסטיק שאני לא אבלע?
בטוח?? אז למה שהייתי קטנה תמיד לא הרשו לי מסטיק שאני לא אבלע?
אנונימית
שואל השאלה:
יש אני אוהבת עצי מסטיקים
יש אני אוהבת עצי מסטיקים
אנונימית
אל תדאגי את לא הולכת למות
אני בלעתי הרבה פעמים... בריא שה לא אבל הייתי רעב
שואל השאלה:
טוב תודהה :) פחדתי אני צעירה מידי למות :(
הלכתי להביא לי עוד מסטיק p:
טוב תודהה :) פחדתי אני צעירה מידי למות :(
הלכתי להביא לי עוד מסטיק p:
אנונימית
הי בואי לפה זה לא אוכלל
תקחי עוד מסטיק והפעם לא לבלוא שמעת
שואל השאלה:
^ אשתדל לא לבלוע
ואם אני לא אוכל מסטיק אני כל שניה אקום לאכול נשנושים יותר טוב?
^ אשתדל לא לבלוע
ואם אני לא אוכל מסטיק אני כל שניה אקום לאכול נשנושים יותר טוב?
אנונימית
ממ האמת הכל זה נזק לגוף אבל הנשנושים טובים יותר אני אישית מתרחק ממתוק ככה שאין לי בעיות וחתונה עם רופא השניים
שואל השאלה:
לי הולכים להיות הרבה חתונות עם רופא שיניים... :_(
לי הולכים להיות הרבה חתונות עם רופא שיניים... :_(
אנונימית
חח זה כלכך רע
שואל השאלה:
ממש ממש רע t^t
ממש ממש רע t^t
אנונימית
אה אה
חברה שלי בולעת את זה תמיד
באותו הנושא: