8 תשובות
לא אני בכל אופן.
אבל אני יודעת שיש כאלה שכן מאמינים
אני מאמינה שיש אנשים עם כוחות על טבעיים.. תחפש/י ביוטיוב סרטונים על כל מיני אנשים מוזרים, כאלה שרואים את האדם מבפנים וכאלה שיכולים לרפא דרך העיניים... יש המון סיפורים כאלה
ברור שלא
אני מאמינה שיש אנשים עם כוחות על טבעיים... למרות שבטח אין, אבל התכנית פסיכו ובכללי כל הספרים שאני קוראת דיי מכניסים אותי לאמונה כזאת._.
אני מאמינה וראיתי כאלו גם.
יש אנשים עם כוחות על טבעיים וזה עובדה אז אין מה לאמין בזה או לא... אני מאמינה גם ברוחות ואני מקווה שיהיה ערפדים או איזה משהו מיוחד אבל בינתיים אין... חבל /:
תחפשו בלונדינית כוסית..זאת אני
חח מה את מושפעת מיומני הערפד?
אנונימי
שואל השאלה:
אם כבר אז מושפעת מדמדומים
אנונימי