6 תשובות
שואל השאלה:
אה יופי
אה יופי
אנונימית
זה החלטה שלך
לא, זה חבר שלך...
אנונימית
את לא אמורה לקחת לו על זה כסף
רק אם את רוצה(?)
רק אם את רוצה(?)
אמ זה לא משנה זה חבר שלך אבל זה גם פרי מוני
אנונימית
אם אתם בזוגיות הוא לא אמור לשלם לך
אם אתם ידידים את כן יכולה לקחת משהו סמלי
אני אישית לא הייתי רוצה לקבל תשלום אם זה היה ידיד/ה שלי
אם אתם ידידים את כן יכולה לקחת משהו סמלי
אני אישית לא הייתי רוצה לקבל תשלום אם זה היה ידיד/ה שלי
באותו הנושא: