7 תשובות
לא ..
היא ידידה
אל תשלח אחי
שואל השאלה:
מוזר איתה ,אין לי משיכה איתה ,והיא כול יום רוצה להיפגש איתי .אמרה לי שאני מלאך .א י בכיתי לה שבוע שעבר כי אמרתי לה שאני אוהב אותה
אנונימי
שלח לה, הודעה מעולה, הכי כנה
אנונימית
אני לא יודע מה בדיוק הקשר בינכם
ואם אתה מרגיש אליה משהו בכלל
אבל תנסה לפתוח איתה שיחה כנה על איך אתם מרגישים (אם זאת הסיטואציה)
בלי להישמע נואש לנשיקות או לא יודעת איך להגדיר את זה
שואל השאלה:
אז מה לשלוח לה ?
אנונימי
כשהיא מנוסחת ככה- לא