11 תשובות
הייתי אומרת לא
לא הייתי עונה בכלל לטלפון
טוס
אנונימית
אומרת לו לא
לא עונה לטלפון
לא הייתי עונה לטלפון ובמידה וכן הייתי עונה אז קודם כל תלוי איך זה נגמר ביניכם ומה היה בקשר רני ספציפית הייתי אומרת לא אבל אפשר להישאר ידידים.
"אני יודעת שאת/ה רוצה"
"אני רוצה לעוף את/ה רואה אותי עפה פה?"
"חחח טוב מאמי נחשוב עלייך"
"אני רוצה לעוף את/ה רואה אותי עפה פה?"
"חחח טוב מאמי נחשוב עלייך"
לא חוזרים לאקסים
מאמי אין לי אקסים
יש לי בן זוג
ואם לא היה לי אז הייתי אומרת שילך קיבינימט
ואם לא היה לי אז הייתי אומרת שילך קיבינימט
אנונימית