18 תשובות
תסכימי זה כסף מה אכפת לך
עשית בגרות במתמטיקה בכיתה ו??
לשאלה: תכלס כן מביך, אבל בשבילם לא בשבילך
gelkit^^^
איך עשית כל כך הרבה אותיות זה לא נותן לי??
זה סוד חחח
gelkit^^
רציניי נו אני שעה אוכלת סרטים איך אתם רושמים כל כך הרבה אותיות
^
זה לא איך שאני עושה אבל עבד

ודרך אגב זה נראלי יהיה מוזר לעשות שיעורים לילדים גדולים ממך בכמה שנים
רגע אני מנסה
ללל
סאחית כבר 5 דקות^^
אם הייתי יכולה הייתי נותנת לך פרח הצלת אותי ה gelkit הזה בחיים לא היה מגלה לי
שואל השאלה:
אני אתן לה בשמך
אנונימית
^^
אז איך אתה עושה?
שואלת השאלה^^
אויש תודהה
לא, זה מדהים.
וואלה כן.. לכי תעבדי במקדונלדס
בכיתה ו'??????????????? מה???????????????????
לא מביך אולי מביך לבחורה השנייה,תכלס לא אמור להיות גם לה.
מה לעשות שאת חכמה? בורכת