18 תשובות
תסכימי זה כסף מה אכפת לך
עשית בגרות במתמטיקה בכיתה ו??
לשאלה: תכלס כן מביך, אבל בשבילם לא בשבילך
לשאלה: תכלס כן מביך, אבל בשבילם לא בשבילך
לא
gelkit^^^
איך עשית כל כך הרבה אותיות זה לא נותן לי??
איך עשית כל כך הרבה אותיות זה לא נותן לי??
זה סוד חחח
gelkit^^
רציניי נו אני שעה אוכלת סרטים איך אתם רושמים כל כך הרבה אותיות
רציניי נו אני שעה אוכלת סרטים איך אתם רושמים כל כך הרבה אותיות
^
זה לא איך שאני עושה אבל עבד
ודרך אגב זה נראלי יהיה מוזר לעשות שיעורים לילדים גדולים ממך בכמה שנים
זה לא איך שאני עושה אבל עבד
ודרך אגב זה נראלי יהיה מוזר לעשות שיעורים לילדים גדולים ממך בכמה שנים
רגע אני מנסה
ללל
ללל
סאחית כבר 5 דקות^^
אם הייתי יכולה הייתי נותנת לך פרח הצלת אותי ה gelkit הזה בחיים לא היה מגלה לי
אם הייתי יכולה הייתי נותנת לך פרח הצלת אותי ה gelkit הזה בחיים לא היה מגלה לי
שואל השאלה:
אני אתן לה בשמך
אני אתן לה בשמך
אנונימית
^^
אז איך אתה עושה?
אז איך אתה עושה?
שואלת השאלה^^
אויש תודהה
אויש תודהה
לא מביך
לא, זה מדהים.
וואלה כן.. לכי תעבדי במקדונלדס
בכיתה ו'??????????????? מה???????????????????
לא מביך אולי מביך לבחורה השנייה,תכלס לא אמור להיות גם לה.
מה לעשות שאת חכמה? בורכת
מה לעשות שאת חכמה? בורכת
באותו הנושא: