7 תשובות
לא תמיד אכפת להם או שהם לא תמיד מודעים לזה
והם אמורים לקבוע לו פגישות עם היועצת והנחה על פסיכולוגים (אחותי מקבלת את זה אני לא ממציאה) ולעזור לו לעבור את זה בעיקרון אבל שוב, לא תמיד עושים עם זה משהו
שואל השאלה:
אוי עצוב ברמות. תלמיד כיתה יב יכול לצאת בלי תעודת בגרות בגלל זה
אנונימית
שואל השאלה:
ושלא נדבר על הקריסה הנפשית שהוא עובר וואי..
אנונימית
נכון ואז החיים שלו ידפקו בגלל זה אין כמו מערכת החינוך :)
שואל השאלה:
זה כזה דפוק
אנונימית
הם לא עושים כלום. וגם אם הם רואים שילד מתקשה לא אכפת להם אלא אם כן זה איזה ילד דברן.
לעזור לו דבר איתי