104 תשובות
מזרחים שחומים (רצוי אפילו תימנים)
שחומים
אשכנזים.
בתור בן אני מעדיף בנות שזופות לא שחומות מידי אבל
שחומים
בתור בן אני מעדיף אשכנזיות יפות נפש
אנונימי
מזרחים
תלוי איך הוא נראה
שחומים טיפה
שניהם תלוי איך הם נראים
מזרחים בהירים
אנונימית
שחומים אבל בהירים יותר
אני אישית מזרחים , לא שחומים, יותר בכיוון של שזופים
שזופים מזרחים
אבל יצא שהקראש שלי אשכנזי..
אבל יצא שהקראש שלי אשכנזי..
אנונימית
שואל השאלה:
אבל רשמתי בנות
אבל רשמתי בנות
אנונימי
כל עוד הם הטעם שלי מזה משנה
אשכנזים
בתכלס לא אכפת לי אבל אני חושבת שאשכנזי
כל אחת והטעם שלה, מה זו השאלה הזו?
אנונימית
שחומים אבל לא מעיקר מזרחיים גם עדות אחרות
שחומים הכי סקסי
אנונימית
אני אישית אשכנזיה אבל עד עכשיו זה היה למזרחים
בהירים
אין לי בעיה שניהם גם ככה אני אשכנזיה תימניה ועיראקית יש עוד אבל זה רק מהארץ
אנונימית
הכי אוהבת שחורים אבל אם צריך לבחור אשכנזים או שחומים אז שחומים
אתיופים
אנונימי
אשכנזים
בדרך כלל מעדיפה בהירים אשכנזים
אנונימית
בהירים אשכנזים
אבל זה עניין של דיוק שחום מזרחי יפה עם שיער יפה בלי זקן כן יכול למשוך
וגם בהיר מזרחי
אני לא נמשכת גם לערסים לבנים
זה המראה הזה שכמעט אין שיער עם הזקן שלא מושך אותי
זה גם תלוי אצל מי אבל לרוב הם לא נראים טוב
הם מונעים לעצמם את הפוטנציאל לרוב יותר יפה שיער כמו של אנשים מחו"ל לא שהם נראים כמעט קירחים ובני 30 עם הזקן הזה
למשל תשוו את שון מנדס עם התלתלים היפים שלו לאיזה ערס
הערס מכוער תחת לידו
לא מבינה למה בנים חשים את עצמם עם העוד שניה הקרחת הזאת הם חסרי טעם או משהו?
אבל אשכנזים עם זקן זה יותר גרוע הם נראים פוצים איכס
אבל שוב זה עניין של דיוק יש יוצאי דופן בכל סגנון
אבל זה עניין של דיוק שחום מזרחי יפה עם שיער יפה בלי זקן כן יכול למשוך
וגם בהיר מזרחי
אני לא נמשכת גם לערסים לבנים
זה המראה הזה שכמעט אין שיער עם הזקן שלא מושך אותי
זה גם תלוי אצל מי אבל לרוב הם לא נראים טוב
הם מונעים לעצמם את הפוטנציאל לרוב יותר יפה שיער כמו של אנשים מחו"ל לא שהם נראים כמעט קירחים ובני 30 עם הזקן הזה
למשל תשוו את שון מנדס עם התלתלים היפים שלו לאיזה ערס
הערס מכוער תחת לידו
לא מבינה למה בנים חשים את עצמם עם העוד שניה הקרחת הזאת הם חסרי טעם או משהו?
אבל אשכנזים עם זקן זה יותר גרוע הם נראים פוצים איכס
אבל שוב זה עניין של דיוק יש יוצאי דופן בכל סגנון
אשכנזים
לא שחומים מידי אבל לא לאשכנזים משו באמצע לערבים
אנונימית
בהירים אשכנזים
שחומים יותר
שחומיםם אמאלה זה הדבר הכי יפה שיש
אשכזים בדכ אבל לא כזה משנה לי
מזרחים שחומים קלל
בהירים אשכנזים בדרכ
מזרחיים שחומים הכי יפים
אנונימית
אשכנזים
אני אומרת מזרחים כי אני כן אראה נגיד מזרחי ואני אמשך אבל בפועל כל הקראשים שלי מתגלים בסופו של דבר אשכנזים אז אני לא יודעת מה לומר פה
צ'חצ'חים
אנונימית
לא משנה המראה , משנה הגודל
אני אשכנזייה אבל לא אוהבת אשכנזים
מעדיפה מזרחיים שחומים או אפילו מזרחיים בהירים זה גם מאוד יפה
הם נראים הרבה יותר יפים מאשכנזים
אני הכרתי גבר לבן שהוא חצי סורי וחצי תימני והוא נראה מעלףף
מעדיפה מזרחיים שחומים או אפילו מזרחיים בהירים זה גם מאוד יפה
הם נראים הרבה יותר יפים מאשכנזים
אני הכרתי גבר לבן שהוא חצי סורי וחצי תימני והוא נראה מעלףף
אנונימית
מזרחים
שחומים
מזרחים שחומים
רוסים.
אנונימית
אשכנזים בלי קשר לצבע עור אני פשוט אשכנזייה וכל המשפחה שלי אשכנזייה, אבל אם אני באמת אוהב מישהו לא אכפת לי מה הוא. אבל בכללי ..... אני נמשכת יותר לאשכנזים
לאף אחד מהם
אנונימית
אשכנזים אבל אני לא שוללת
לבהירים אבל לא אשכנזים בהכרח
לא אכפת לי העיקר שהיא שרמוטה
מזרחיםםם חכתגלדלל
אנונימית
שחומים יאבלהה מכורה
יותר נמשכת לבהירים, אבל גם שחומים זה מושך.
ואה ואה מה פתחת פהה
אני אישית הכי נמשכת לשחומים,אבל כל עוד יש אופי טוב-זה מעולה
אני אישית הכי נמשכת לשחומים,אבל כל עוד יש אופי טוב-זה מעולה
ממש תלוי
אשכנזים
בתור בן שחומים לא יפים
וגם איזה מזל לי אני בהיר שמשתזף בקלות ממש ומהר אז אני מתאים לכולן
וגם איזה מזל לי אני בהיר שמשתזף בקלות ממש ומהר אז אני מתאים לכולן
אנונימי
בהירים, אפילו מאוד.
בהירים
אנונימית
מזרחיםם
מזרחים
אין כמו מזרחים שחומים
סקסי
סקסי
הכי לא קשור לעדות, אשכנזי או מזרחי זה לא משנה
אבל צבע לא לבן, טיפה שזוף
אבל צבע לא לבן, טיפה שזוף
אנונימית
אשכנזים
גם וגם כל עוד הוא נראה טוב, יופי לא קשור לעדה
מזרחים
שחומים
כאילו שזופים כאלה
כאילו שזופים כאלה
בהיריםם אשכנזיםם.
שחומים.
שחומים חדמש
אני מתלבט אם השאלה הזאת מעלה לי את הביטחון או מורידה
אם שואלים אותי למי אני יותר נמשכת ביופי אז למי שיותר חתיך מן הסתם
בהירים קיר שיהיו
שחומים לא מידי
אנונימית
שחומים
אשכנזים
מזרחים שחומים
לא איכפת לי. כל אדם יפה ומי שאומר שלא.. טוב דעה זו דעה
אגב אני ממש חייבת חזרה!
עיניין של חיין ומוות עם חית המחמד שלי!!!
בבקשה כנסו לשאלה:
אגב אני ממש חייבת חזרה!
עיניין של חיין ומוות עם חית המחמד שלי!!!
בבקשה כנסו לשאלה:
קישורים מצורפים:
אנונימית
פאקק מזרחים שחומים.
אשכנזים
בהירים
שניהם
זה מה זה לא תלואי בצבע עור, זה גם פנים והכי חשוב אישיות
מזרחים
אשכנזים
כל עוד האופי סבבה זה לא משנה
מזרחים.
לא יודעת
אני לא בודקת את העדה של מישהו לפני לא אכפת לי בכלל
אני לא בודקת את העדה של מישהו לפני לא אכפת לי בכלל
בנות
לא אכפת לי כל עוד הוא הטעם שלי
שחומים לא משנה מאיזה עדה
מזרחיים שחומים
מזרחים
שחומים
שחומים,אבל הקראש שלי לבן כמו קיר
אנונימית
זה תלוי באיך שהוא נראה
כל עוד הוא הטעם שלי לא אכפת לי
כל עוד הוא הטעם שלי לא אכפת לי
מזרחים לרוב אבל גם לבנים הולך תלוי באופי
לא משנה לי הצבע
אני נמשכת למראה הוא יכול להיות שחום והוא יכול להיות אשכנזי
אני נמשכת למראה הוא יכול להיות שחום והוא יכול להיות אשכנזי
אנונימית
שזופים או לבנים
אשכנזים אבל לא פוסלת מזרחים
לבנים כסיד
אנונימית
ככל שיותר לבן יותר טוב
באותו הנושא: