6 תשובות
הם עושים מערכונים לפי מה שקורה במדינה
כרגע כל מה שמדברים עליו זה הממשלה ולכן עושים מערכונים על זה
כי רק על זה מדברים פה
לדעתי הם עושים על מה שקורה במדינה אני מאוד אוהב את זה וזה מצחיק אותי (ואני רק בן 13)
אני לא רואה את העונות האחרונות, רק את הראשונות כי הן הכי טובות
מסכימה איתך,
אבל זה הקטע שלהם. בכללי ארץ נהדרת משעמם בטירוף.
מניחה שבעיקר הקהל הבוגר נהנה מזה
שואל השאלה:
אני מתה רק על קטעים שתום יער נמצאת
אנונימית