17 תשובות
למה שתחסמי את כל הבנים בכיתה? מה הם עשו לך
זאת הסיבה שאין צורך בזוגיות בגיל 14
אנונימית
החיים קשים בגיל 14 אה
לא היה לך סיבה להגיד אותו ככ שמעי זה הדור שלנו ככה זה את לא בת 10.
טת לא צריכה להתנצל תתעלמי ממנו ותודי לחברה שלך היא מקסימה
מה וודאפק
היא מקסימה שהיא נפרדה מחבר שלך בישבילך זה לא מובן מאליו
תצאי בוגרת, אמרת למנהלת סבבה זה כן יגרור קצת ריבים או קצת בעיות עם שאר השכבה כי יש כאלה שלא רואים בזה שום דבר רע תאמיני לי שתתבגרי תביני שאת תקבלי הרבה כאלה וגם את תשלחי כי ככה זה עובד את כבר בת 14 תחכי שתגדלי קצת תביני שזה שטויות אבל בנתיים תנסי כמה שפחות לקחת צומת לב בסופו של דבר יום יומיים ישכחו מזה אל תחסמי אף אחד זה לא באמת יעזור לך במשהו ותורידי פרופיל
ותמיד תזכרי מי החברות האמיתיות שלך וכמה הוא לא שווה את זה
שואל השאלה:
הוא שלח לי סטיקר של הז*ן שלו זאת הטרדה מינית
מה הייתי אמורה לעשות להתעלם
אנונימית
שואל השאלה:
ואני כנראה יעבור כיתה בגללו
אנונימית
אה איכ מה ברור שתגידי למנהלת שימי ז*ן על כולם ואל תחסמי אף אחד שאחד אחד יקפצו לך שם כי אם זה היה קורה לכל אחת אחרת היא הייתה מערבת כבר תמשטרה עשית את הדבר הנכון
שואל השאלה:
מה הקטע שלך יש מלא בנות עם אקסים בגיל 14 את יכולה לעזור במקום לכתוב דברים כאלה
אנונימית
למה שיהיה לך אקס כשאת בת 14
איזה אקס את בת 14 וזה נשמע כמו טלנובלה
אנונימית
למה שתערבי את המנהלת בזה
שואל השאלה:
חחח אנשים כול זה היה סצנה מסרט זה לא קרה באמת
אנונימית
שואל השאלה:
רציתי לראות איך אנשים יגיבו
אנונימית