4 תשובות
שואל השאלה:
לא מביך או משהו?
הן היו חמודות מאוד אבל לא יודעת אם תהיה פואנטה או זרימה
אנונימית
שואל השאלה:
תודה על התשובות!
אנונימית
שואל השאלה:
אני כנראה אפתח מחר או משהו, מקווה שלא מביך מדי יום אחרי, גם כל אחת גרה בחור אחר בקצה השני של הארץ אבל דווקא יכולות להתחבר:)
אנונימית
שואל השאלה:
היי מעדכנת, האמת שבסוף לא פתחתי ומודה שעכשיו כבר לא חושבת שיש לי אומץ לפתוח, גם המעט שהיה לי נעלם בסוף, חחח אבל תודה לשתיכן:)
אנונימית