10 תשובות
תלוי מה את אוהבת יותר.
במה את יוצאת יותר יפה.
אני אישית הייתי מחייכת בלי כי לכי תדי איזה זווית יתפסו טותך וכם כי שזה לא טבי וזה מאולץ זה פחות יפה
מה שאת אוהבת.
שואל השאלה:
לא יודעת אני אוהבת גם וגם...
אנונימית
תעשי מה שיזרום לך באותו הרגע
שואל השאלה:
אתם חייכתם עם שיניים או בלי?
אנונימית
אני אישית בלי
מה שיותר יפה לך אבל נגיד בצילומים שהיו לי אז ביקשו מאיתנו להגיד טיקטוק ודברים כאלה כדי שיראו את החיוך והשיניים שלי
אנונימית
יש פעמים שזה חיוך אמיתי עם שיניים ויש פעמים שזה סתם חפיף כזה אם את מבינה על מה אני מדברת
תלוי מה יוצא לך יותר טבעי בתמונה