6 תשובות
שואל השאלה:
נ.ב שואל שוב כי לא היו תשובות
אנונימי
תעבור גם אני עברתי כי אתה הרי תפגוש חברה חילונית כללית בהמשך החיים וביהס דתי לפעמים גורמים לפערים בחברה הזאת מבחינת הסתגלות או תקשורת בה
לדעתי כדאי לך לעבור, אבל אם אתה חושש שלא תשתלב, תכיר את החברה החילונית קודם. דבר עם אנשים באינטרנט כדי להבין מה הסגנון דיבור המקובל, תלמד איך לתקשר אם בנות, תקנה בגדים חדשים ותעשה תסרוקת חדשה, במקרה שכרגע היא שונה מדי וכנראה לא מקובלת. תסתגל ותתאים את עצמך לפני שתעשה את השינוי, ככה יהיה לך הרבה יותר קל.
אני מאוד ממליץ לך לעבור.
אם אתה לא מתחבר לקטע הדתי אז עוד יותר, זה ייגרום לך להיחשף למשהו שכנראה יותר יתאים לך.
אם אתה מדמיין את עצמך כחילוני בעתיד אז עדיף שתיחשף לחברה חילונית כמה שיותר מהר, ככה שתיהיה רגיל לזה ותרגיש יותר בנוח.
אל תרגיש שזה מאוחר, כי זה לא!
אני גם כרגע בכיתה י, בבית ספר דתי רק של בנים, ואני רוצה שנה הבאה בכיתה יא' לעבור (לעבור לבד, כמוך!) לבית ספר חילוני כי אני מרגיש שזה יהיה לי יותר מתאים.
אני מודע לכל מה שיכול לקרות וכל הפערים הלימודיים והחברתיים וזה, אבל אני בכל זאת רוצה, והייתי ממליץ גם לך.
רק שאלה, איזה כיתה אתה?

ובהצלחה❤ אתה יותר ממוזמן לדבר איתי אם תרצה
אנונימי
לא
לא שווה כלל
תסע ביותר אוטובוסים לפחות תציל את הנשמה שלך