13 תשובות
כן היה לי מביך שיראו אותי איתה
לא
כן
אנונימית
האמת שכן
כן
סתם לא
שואל השאלה:
אבל ששואלים אותך אם אם את חברה שלה את אומרת שכן או שלא? וגם.. אם היא החברה היחידה שלך? מה את עושה במצב כזה?
אנונימית
אני פשוט לא נפגשת איתה עם אנשים אחרים אני תמיד יוצאת איתה לבד
אנונימית
שואל השאלה:
מי שכתבה שקרה לה.. מה עשיתן?
אנונימית