3 תשובות
את תומכת טרור שבי בשקט אין לך זכות להיטפל ל"מחבל" שהרג שני מתנחלים שהיו שמקום שהם אל אמורים להיות בו
במצב הפוך את הראשונה שהיית יוצאת לעשות בפיגוע יא צבועה
ולא זה לא בגלל שהם יהודים זה בגלל שיש כיבוש והם כובשים
למה את מצדיקה הצתת כפר מה את הזויה
את גזענית זה מה שאת
מאשימה את כל הפלסטינים כי כולם אותו דבר מבחינתך
את לא רואה אותם כבני אדם את רואה אותם כחיות
גזענית עלובה
שאלה מיותרת
אנחנו צריכים להיות יותר טובים מהם, ומה שקרה אתמול בחווארה זה לרדת בדיוק לרמה שלהם
מזעזע לא תומכת באלימות ומה שהיה אתמול היה ממש לרדת לרמה שלהם לצערי וקלבה בגלל ה"כיבוש" יש פיגועים ? אז מה היה אז עם פרעות תרפ"ט אז באותה תקופה זה אפילו לא נזכר אז בגלל מה זה היה ? רוח שטות ? כן ממש רק מזכירה זה קרה אחרי שהם היו במסגד ושטפו להם את המוח במסגד ומיד אחרי שהם יצאו הם הלכו לרצוח אנשים חופשי וזה לא היה בגלל ה"כיבוש" אז כול התירוץ הזה שבגלל ה"כיבוש" יש פיגועים כבר לא עובד דיי כבר תעבירו תקליט ותבינו שזה לא בגלל ה"כיבוש" זה בגלל שהם לא יודעים להפסיד בכבוד כמו כולם והתגובה שלהם לזה יוצאת לצערי בפיגועים שזה שווה לילד שמשתולל אחרי שלקחו לו את הצעצוע האהוב עליו או בגלל שהוא הפסיד בתחרות כולשהי ככה בול הם מתנהגים כמו ילדים קטנים