10 תשובות
ראיתי באייץ אנד אמ שמלה סגולה ממש יפה לפני כמה ימים אבל נראלי זה היה עודפים
תבדקי אולי בעדיקה
תבדקי אולי בעדיקה
שואל השאלה:
סבבה אני אבדוק בעדיקה
אני גם אלך לכמה חנויות לבדוק
תודה!!
סבבה אני אבדוק בעדיקה
אני גם אלך לכמה חנויות לבדוק
תודה!!
אנונימית
שואל השאלה:
מקווה שיש משהו בחנויות
מקווה שיש משהו בחנויות
אנונימית
כן בהצלחה!!
שואל השאלה:
תודה רבה!!!❤
תודה רבה!!!❤
אנונימית
זארה פול אנד בר אדיקה
שואל השאלה:
אני אבדוק שם
תודה!!
אני אבדוק שם
תודה!!
אנונימית
מאוחר מדי להזמין, תנסי לחפש בחנויות בחוץ כמה שיותר
שואל השאלה:
זה יגיע?
מצאתי שם
אבל לדעתי כבר מאוחר להזמין
זה ברח לי מהראש ונזכרתי מאוחר מידי
זה יגיע?
מצאתי שם
אבל לדעתי כבר מאוחר להזמין
זה ברח לי מהראש ונזכרתי מאוחר מידי
אנונימית
תנסי בשיין
באותו הנושא: