התחברות
הרשמה
זה לא יותר מדיי מה שאכלתי היום?
61 גרם של קורנפלקס גרנולה ותותים מיובשים עם יוגורט WOW שוקולד בלונדי של דנונה
7 פריכיות אורז
שקית פופקורן טבעי של HOTPOP
פסטה ברוטב עגבניות עם שרימפס
חצי פיתה עם שניצל ביתי, טחינה של צבר וכמה חתיכות של בצל
28 בפברואר 2023, 20:37
4 תשובות
לא
ס
סתם ילדה גינגית
לא, זה מעולה
I
It's happening again
זה בסדר לגמרי
YOUR QUEENN
מעולה לא הרבה בכלל
ל
לאלי אספוסיטו בשבילך