9 תשובות
לרוב כן
כן עושים אבחון
אני מניח שכן.
תלוי באיזה רמת תפקוד הם, לרוב הם מודעים לכך
חלקם כן אבל בלי אבחון אי אפשר לדעת
כן וההורים שלי אמרו לי
^לא כולם אבל
תלוי אם ההורים בוחרים לספר או לא (במידה והאבחון נעשה בילדות). אני מכירה מישהו שעשה אבחון לאוטיזם בגיל 3-4 ויצא חיובי, אבל הוא גילה על זה בעצמו כשהיה בן 11-12
בתור אוטיסט אני יכול להגיד לך שלא
אנונימי