5 תשובות
לא
כן זה די טוב
שואל השאלה:
למה לא
אנונימית
סבבה
אם יש לך אפשרות ואת חושבת שאת מסוגלת לזה - הייתי ממליצה לשפר
לא חובה בכלל אבל כל נקודה חשובה בציון הסופי בבגרות ומניסיון הבגרות בלשון היא לא בגרות קלה בכלל
זה לא רע זה 25.8 מתוך 30
אנונימית