5 תשובות
לא
כן זה די טוב
שואל השאלה:
למה לא
למה לא
אנונימית
סבבה
אם יש לך אפשרות ואת חושבת שאת מסוגלת לזה - הייתי ממליצה לשפר
לא חובה בכלל אבל כל נקודה חשובה בציון הסופי בבגרות ומניסיון הבגרות בלשון היא לא בגרות קלה בכלל
אם יש לך אפשרות ואת חושבת שאת מסוגלת לזה - הייתי ממליצה לשפר
לא חובה בכלל אבל כל נקודה חשובה בציון הסופי בבגרות ומניסיון הבגרות בלשון היא לא בגרות קלה בכלל
זה לא רע זה 25.8 מתוך 30
אנונימית
באותו הנושא: