6 תשובות
זו המחשבה שלך.. כל עוד אתה לא פועל למענה ולא פוגע באף אחד, תחשוב מה שאתה רוצב
לא לגיטימי. לבן אדם מותר להחזיק בדעה, גם אם היא שונה משלך, וגם אם אתה חושב שזה אסון - הם חושבים בדיוק הפוך, ואין סיבה שהם ייענשו על כך.
שואל השאלה:
הם מחזיקים בדעה שמאיימת על בני אדם, זו לא דעה לגיטימית.
אנונימי
ואתה מחזיק בדעה שתומכת בסבל של בני אדם. אין הבדל
המרמור,אוי המרמור