4 תשובות
זה כנראה יהיה מביך אז תנסי לדחות את זה כמה שאפשר
עדיף להכיר לפחות שיראו אותו
שידעו עם מי את יוצאת
שלא תתחתני בסוף עם מישהו לא בסדר
האמת שעשינו היכרות כבר בדייט ה3