12 תשובות
שואל השאלה:
שמע אני לא מבין, גם הכל היה בסדר עד לפני יומיים
שמע אני לא מבין, גם הכל היה בסדר עד לפני יומיים
אנונימי
אולי היא כועסת על עצמה או סתם רוצה יחס ממך אז היא מוציאה עליך במיוחד אם לא עשית כלום והיא אמרה את זה בעצמה
בתור בת אני אומרת לך שכנראה היא סתם כועסת אבל אם היא משחקת בך ככה עדיף לך לחפש מישהי שתעשה לך טוב ולא תצטרך להתעסק במשחקי אגו איתה
שואל השאלה:
היא לא משחקת בי כי היא הייתה כנה לגבי הרגשות שלה, אבל מוזר לי שהיא ככה
במקום לסיים בטוב קשר שהיה מדהים לשנינו, היינו קרובים רצח וזה נגמר בצורה הזאת
היא לא משחקת בי כי היא הייתה כנה לגבי הרגשות שלה, אבל מוזר לי שהיא ככה
במקום לסיים בטוב קשר שהיה מדהים לשנינו, היינו קרובים רצח וזה נגמר בצורה הזאת
אנונימי
א. אולי לא ירדו לה הרגשות, והיא מנסה לשחק קולד אוף כדי שתרגיש שפספסת אותה ותתחיל לפתח רגשות בצורה פסיכולוגיות אם לא היו לך
ב. אולי זאת הדרך שלה להביע אכזבה מהאופן שבו היא הייתה מאוהבת בך ולא חשבת עליה באותה דרך אז כרגע היא קרה אליך כדי להתנקם ולשאוב מכך סיפוק. ברור שהסיפוק לא מוצדק ונובע מתוך תסכול...ואולי היא נוקמת באופן ילדותי אבל זאת הדרך שלה להתגבר ולהוכיח לעצמה שהיא 'לא שמה עליך' היום.
ג. תשאל אותה.
ב. אולי זאת הדרך שלה להביע אכזבה מהאופן שבו היא הייתה מאוהבת בך ולא חשבת עליה באותה דרך אז כרגע היא קרה אליך כדי להתנקם ולשאוב מכך סיפוק. ברור שהסיפוק לא מוצדק ונובע מתוך תסכול...ואולי היא נוקמת באופן ילדותי אבל זאת הדרך שלה להתגבר ולהוכיח לעצמה שהיא 'לא שמה עליך' היום.
ג. תשאל אותה.
שואל השאלה:
א. וב. לא רלוונטים כי הייתי מאוהב בה ונתתי לה את כל רמת היחס הדאגה וההכלה שבחורה יכולה לבקש.
לדעתי היא סתם מתעצבנת שאני לא מראה לה שאני נפגע וזה נטו עניין של אגו
א. וב. לא רלוונטים כי הייתי מאוהב בה ונתתי לה את כל רמת היחס הדאגה וההכלה שבחורה יכולה לבקש.
לדעתי היא סתם מתעצבנת שאני לא מראה לה שאני נפגע וזה נטו עניין של אגו
אנונימי
הייתם בני זוג? היה ביניכם משהו רומנטי?
שואל השאלה:
היינו בקטע רומנטי, לא זוגיות
היינו בקטע רומנטי, לא זוגיות
אנונימי
אם זה היה הדדי אז מוזר. תשאל אותה, אבל אם אתה בטוח שזה בגלל אגו פגוע אז תניח לזה כי אתה כבר יודע את התשובה
לך תבין בנות בחיי, עזוב אותך הן כאב ראש פשוט תחתוך תחסום תתעלם ותתעסק בעצמך לא צריך את ההסחות דעת האלה
אממ.. לא..
לך תבין בנות, כנראה היא לא ידעה בעצמה מה היא רוצה
אנונימי
באותו הנושא: