12 תשובות
תעיפי אותו, הוא איתך שנוח לו
אולי הוא מובך לא בגללך אלה בגלל האנשים כאילו הוא מרגיש שאת משהו אישי בשבילו ולא בא לו להתנשק איתך מול כולם
אנונימית
נשמע כאילו הוא מתבייש להיות איתך בציבור
זה נשמע שהוא מתביש...
למה כולכם פשוט ישר שופטים ככה שהוא מתבייש בה ואם פשוט בכללי הוא מובך או ביישן? אל תהיי פזיזה שלא תפסידי אותו סתם, דברי איתו על זה חייבת לעשות סיבה, ברגע שאת מרגישה שזה מוזר מידי תקשיבי לעצמך ולמה שאת חושבת.
אנונימית
מה לא מובן, הם בקושי נפגשים ובקושי מדברים, היא לא חפץ שלו, בזמן שהוא כן יכול להיות איתה שזה בית ספר הוא אפילו לא מנשק אותה אבל בבית הוא ממזמז אותה, יותר ניצול מזה?
כן אבל לזכור שאת לא יכולה לדעת כלום עד שאת נכנסת לנעליים שלו כי אולי יש סיבה לזה שהם לא נפגשים ולא מדברים על זה ושתנסה לשפוט לקו זכות ואולי היא תרויח מזה בסוף מקסימום היא לא תגלה על זה שהוא "מנצל אותה" (אם בכלל) עכשיו אז היא תגלה על זה אחר כך, מה יש לה להפסיד? שיחה אחת והיא יכולה להבין יותר מידי דברים מאשר פשוט להיפרד ממנו..
אנונימית
לא אמרתי שתיפרד ממנו, רציתי רק להאיר את עינייה ולומר את דעתי.
כן, ברור מבינה אותך רק מנסה לגרום לך לנסות להבין את החשיבה שלי
אנונימית
שואל השאלה:
אנחנו כמעט חודש ביחד הוא בן 15 אני 14 אם זה עוזר במשהו כי אני באמת לא יודעת אם הוא מנצל או לא
אנונימית
לי זה נשמע מאוד מוזר, אני חושב שהוא מנצל אותך, זו דעתי. אני במקומך הייתי מרגיש מנוצל
הגיל לא קשור לפי דעתי, ואני שוב פעם מזכירה לך שיש סיכוי גבוה שהוא ביישן או מבוך ואל תשפטי ככה ישר, אבל חדמש לכי לפי הלב שלך אם הלב שלך אומר לך שהוא מנצל אותך אז תקשיבי לו וככה גם להיפך אבל שיחה קטנה איתו על זה לא תזיק ואולי גם תפתור כמה בעיות..
אנונימית