התחברות
הרשמה
איך קוראים למשחק עם הקוף שהיינו משחקים פעם בביהס במחשב?
3 במרץ 2023, 15:03
משחק
משחקי מחשב
נוסטלגיה
2 תשובות
codemonkey
א
אשכרה אבא שלך
שואל השאלה:
כןן יואוו
אנונימית
באותו הנושא:
איך אתם קוראים למשחק הזה: קוף באמצע/חמור באמצע/אחד באמצע חשובב תענו בבקשה תודה
מישהו זוכר איך קוראים למשחק הישן עם הקוף והבלונים??
איך קוראים לנקבה של הקוף? וזה לא קופה.
איך קוראים למשחק הזה שהיו הולכים ברחוב ועם הפלאפון משהו צריך לתפוס חיות לא זוכר בדיוק
איך קוראים למשחק עם הקוף שמותחים אותו ואז צריך להגיע כמה שיותר רחוק ?
איך קוראים למשחק הזה שהיינו יוצאים לבחוץ עם הטלפון לחפש אותם את החיות הקטנות האלה
איך קוראים למשחק הזה שהיינו קטנים שזה פשוט בעיקרון בלון מלא קמח עם פרצוף??
מישהו זוכר איך קוראים למשחק הזה עם הקוף שמפוצץ בלונים?
תקשיבו דחוף איך קוראים למשחק הזה עם עיר שהיינו צריכים לקנות בתים בשביל החיות וכל פעם החיות היו משתדרגות והיינו צריכים
איך קוראים למשחק הזה עם עיר שהיינו צריכים לקנות בתים בשביל החיות
איך קוראים למשחק הישן הזה בטלפון שהיינו צריכים להחנות את המכונית