5 תשובות
כואב רק בהתחלה
כןאב רק בהתחלה
וששמים גומיות בין הגשר ללמעלה ולמטה
וששמים גומיות בין הגשר ללמעלה ולמטה
כואב זה כואב אני עכשיו עם גשר כבר שנה וחצי בערך זה כואב בהתחלה ואח"כ זה כואב שהשיניים זזות ואחרי כל טיפול זה כואב
בקיצור זה כואב אבל סובלים
באותו הנושא: