4 תשובות
אני מסכים^
בהצלחה
זה לא יהיה קל, ובלשון המעטה, מניסיון
אבל אחרי כל הבכי תכירי אנשים חדשים ויהיה טוב הרבה יותר❤❤❤❤
עזבי את זה שהיא חברה שלך לרגע,
זה די מוזר שיש לה קראש על מישהו שהתנהג ככה למישהי, בלי קשר אם היא מכירה אותך או לא, עצם זה שהוא בן אדם לא טוב ויש לה קראש עליו זה רע

תני לה, הם אולי יהיו ביחד ואז יהיה לה רע איתו תסמכי עלי
נראה לי זו נורה אדומה אצל החברה הזו שלך