6 תשובות
לא כדאי זה מאוד פוליטי זה יעצבן חלק מהאנשים
שואל השאלה:
ולצעוק ד מ ו ק ר ט י ה
ולצעוק ד מ ו ק ר ט י ה
אנונימית
^ממש לא
יתעצבנו עלייך
יתעצבנו עלייך
לא כדי לך
יכול להכעיס חלק מהאנשים.
אני לא חושב שכדאי.
אני לא חושב שכדאי.
לא אל תתחפשי לזה
באותו הנושא: