4 תשובות
מה ציפית מימנים
זה די הגיוני
הרי למה שהחמאס יהרוג אנשים מסכנים שלא עשו כלום?
אם יפגע בתומכיו יהיה טוב לכולם הם יהרגו יהודים ואנחנו ניפטר מאוייבים
כמובן שזה תיאורטי, כי אפילו יהודי תומך טרור אנחנו לא רוצים שימות, הרי אנחנו לא כמותם
הרי למה שהחמאס יהרוג אנשים מסכנים שלא עשו כלום?
אם יפגע בתומכיו יהיה טוב לכולם הם יהרגו יהודים ואנחנו ניפטר מאוייבים
כמובן שזה תיאורטי, כי אפילו יהודי תומך טרור אנחנו לא רוצים שימות, הרי אנחנו לא כמותם
שואל השאלה:
המפגינים הם לא אוייבים, הם רק רוצים לעזור למדינה בדרך קצת שונה משלך. המפגינים לא תומכים בחמאס, לא יותר מקומץ בודדים מהם.
המפגינים הם לא אוייבים, הם רק רוצים לעזור למדינה בדרך קצת שונה משלך. המפגינים לא תומכים בחמאס, לא יותר מקומץ בודדים מהם.
כמובן שמה שהתכוונתי זה לאלו שתומכים בטרור במודע ולא באלו שמחפשים להטיב למדינה
באותו הנושא: