11 תשובות
תשלחי לב
תשלחי איזו מדבקה
ממש תודה (עם לב)
תודהה נשמה
חחח מבינה אותך בטירוף,
אני אישית לא משתמשת במילים האלה ביומיום,
אז פחות ירגיש בנוח וזה מה זה בסדר!
לא צריך בכוח.
שואל השאלה:
יואוו זה מרגיש כזה מייבש שאני לא מחזירה ב לב שלי אהבה שלי חיים שלי יפה שלי וקשה לי עם זהה
אנונימית
יודעת!!! אבל תדברי כמו שאת
הכל טובב
תודה עם אימוגי
כי זה באמת מוזר
פשוט תכתבי תודה רבה או שתוסיפי סמיילי
כמו שאני תמיד עושה,
"תודהה", "תודה רבה", "תודהה + האימוגי של הידיים שעושות לב"
או לב אדום ואימוגי של הידיים שעושות לב
אנונימית