12 תשובות
זה כנראה הורמונים
שואל השאלה:
מזתאןמרת?
הורמונים?
וכי זה אתה גדל זה לגיטימי אל תדאג
תזמין אמבולנס דחוף זה מסוכן
שואל השאלה:
מעיר אןתם עכשיו
שואל השאלה:
נרגע לי הקוצר נשימה,והחבילות גם
שואל השאלה:
אח שלי הןא אח הם מעירים אותו
ברור שלהגיד להורים
כי זה קורה הרבה זה לגיטמי אין לך שום דבר אל תדאג, ואם זה ממש ממשיך תדבר עם ההורים 3>
תנסה ללכת לישון
שואל השאלה:
ההורים לא נלחצו כי הם אמרו שזה תסמינים של התקף לב אבל בגיל הזה לא אפשרי שיהיה, אח שלי בדק ואמר שזה התקף חרדה וקורה תודב רבה לכולם
וואו, אני מבינה גם לי יש התקפי חרדה והרבה.
אם אתה רוצה לדבר מוזמן לשלוח לי הודעה שיהיה לך לילה טוב
וואי מה קשור הורמונים אנשים יואו
זה נשמע לי כמו התקף חרדה ואם זה לא עובר דחוף למיון
שמע ישראל תרגיש טוב