20 תשובות
כן
לא
יש לי פטור
יש לי פטור
לא נראה לי
כן
יש עוד זמן אבל חלום להיות לוחצת עוקץ
יש עוד זמן אבל חלום להיות לוחצת עוקץ
לא חושבת
אני כנראה אעשה שירות לאומי
אני כנראה אעשה שירות לאומי
אחרי
יש לי פטור. מטעמי דת
אבל אני ממש ההיתי רוצה לעשות.
אבל אני ממש ההיתי רוצה לעשות.
יש לי חובה אח כמו כל אזרח ישראלי
כן בעזרת ה חובש קרבי
כן
כן
אני כבר עושה צבא
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלה
בהצלה
אין לי שמץ של מושג
כן עוד חודש
אני כבר בצבא.
כן גאמה סייבר או משהו במודיעין.
אנונימי
וודאי שרני אעשה
לא
לא רוצה להשקיע 3 שנים בשירות בצבא הכיבוש
באותו הנושא: