20 תשובות
כן
לא
יש לי פטור
כן
יש עוד זמן אבל חלום להיות לוחצת עוקץ
Snt
לא חושבת
אני כנראה אעשה שירות לאומי
אחרי
יש לי פטור. מטעמי דת
אבל אני ממש ההיתי רוצה לעשות.
יש לי חובה אח כמו כל אזרח ישראלי
כן בעזרת ה חובש קרבי
כן
אני כבר עושה צבא
אנונימית
שואל השאלה:
בהצלה
אין לי שמץ של מושג
כן עוד חודש
אני כבר בצבא.
כן גאמה סייבר או משהו במודיעין.
אנונימי
וודאי שרני אעשה
לא
לא רוצה להשקיע 3 שנים בשירות בצבא הכיבוש