4 תשובות
שואל השאלה:
לא חוט דייגים..
קשר דייגים
זה כאילו שזה נפתח ונסגר, אין סוגר
אנונימית
חוט דייגים זה אם את עושה עם סוגר כי חוט דייג לא נמתח אם את רוצה לעשות צמיד שנכנס ליד בלי סוכר אז קחי חוט שקצת נמתח שיהיה קל להכניס
אני משתמשת ב
לצמידים בחוט דייג 0.8/0.6 וסוגרת עם סוגר מעיכה
אהה
אז אני לא יודעת אני סוגרת עם חרוז מעיכה