24 תשובות
אעמ זה קצת עגום אבל הגיוני החששות שלך
אבל למה שהיא תפיץ את זה?
תשמור אחת לא צריך כמה
אבל אני לא מאמינה שהיא תפיץ ניודס
שואל השאלה:
^^^^נוראית עד כמה שתחשבי אבל עדיף לא לקחת סיכון כאילו מה הבעיה זה לא שאני עושה עם התמונות משהו
אנונימי
לא דה פאק-
למה נכנסת לזוגיות איתה אם אתה לא סומך עליה כשתפרדו שלא תפיץ
שואל השאלה:
^^^תאמת אין לי מושג פשוט בא לי החשש הזה משום מקום ואמרתי נשמור
אנונימי
חחחח
אחי, אתה לא בחורה
לאף אחד לא אכפת מהז*ן שלך, גם לא לנשים
אם הייתם בזוגיות שהייתם סומכים אחד על השני לא צריך להיות את החשש הזה . תמחק
שואל השאלה:
^^^^אני לא יכול לדעת מה עובר לה בראש ואולי היא שלחה רק לבנאדם אחד והוא הפיץ או כי היא התעצבנה לרגע ממשהו או בגלל שאני נפרדתי ממנה, וכו וכו יכולות להיות מליון סיבות ולכן אני שומר
אנונימי
שואל השאלה:
^^^לא קשור זה יכול להיות מנקימה
אנונימי
אם אתה לא יכול לדעת מה עובר לה בראש ונכנסת איתה לזוגיות ואתה חושב שזה מה שיעבור לה בראש אחרי שתצאו מזוגיות לא הייתם צריכים להיות ביחד מההתחלה
תשמור, הכל טוב
זה בסדר שיהיה, אבל לא חושב שיש לה קלף עליך, רואים את הפנים שלך?
שואל השאלה:
כן בחלק מהן רואים את הפנים שלי^
אנונימי
תשמע בגלל החששות תשמור אבל אל תאיים עליה או משהו
עם עבר המון זמן וכבר זה מיותר תמחק
אז תשמור
שואל השאלה:
^^^^^ אנשים יכולים לעשות דברים לא טובים מקנאה אין עם זה שום בעיה אני פשוט שומר שיהיה
אנונימי
סיבה מוצדקת^^
לא
וזאת סיבה ממש נוראית
אחי עקרונית זה לא כדי כי אתה גם תתגעגע אליה או שפתאום יבוא אליך איזה כעס ופתאום תפרסם את זה ואתה יכול להרוס לה את כל החיים אז פשוט עדיף למחוק
שואל השאלה:
^^^ ממש לא חשבתי לאיים ותאמת לא עבר הרבה זצן זה העניין
אנונימי
be a good friend and send it to your friends dude. fuck the girls keep with the grind
שואל השאלה:
^מה בדיוק לא מכבד אני לא עושה עם התמונות האלה כלום
אנונימי
זה לא נורמאלי בכלל!!!
שואל השאלה:
^חלק מהתמונות שם זה איתי ברה
אנונימי
תשמע גם אם אתה נפרדת ממנה זה לא כזה מכבד
שואל השאלה:
^אז בעיקרון אתה אומר שאני הבעיה של מה שאני מפחד שהיא תעשה
יגמור אני זה שנפרדתי ממנה
אנונימי