6 תשובות
שואל השאלה:
אני לא יודעת איך לגשת אליה אני מפחדת
אנונימית
את יכולה לכתוב לה בוואטסאפ: "היי מה קורה, אני ממש אשמח אם נוכל לדבר פנים מול פנים"
את לא צריכה לפחד, במיוחד אם הייתן חברות פעם
תבואי אליה בבית ספר ותגידי לה אם אתם יכולות לצאת רגע החוצה לדבר על משהו ותגידי לה
אנונימית
זה טוב אבל תגידי לה את זה פנים מול פנים לא בהודעות היא תיקח אותך יותר ברצינות ותבין שהיא חשובה לך
עדיף פנים מול פנים