2 תשובות
לפני כמה שנים הייתי עם אמא שלי בקטיף פקאנים בביצרון (ממש ליד גדרה ואשדוד כזה) קוראים לזה משק טל אם אני לא טועה
היה נהדר באמת נהניתי מכל רגע ופקאנים זה ככ טעים
שואל השאלה:
תודה !!
אנונימית