הוא עכשיו עם חברה שלו(היא אחותו החורגת) ואני שלחתי לו הודעות והוא סינן והיא קראה הכול וזה דברים פרטיים וזה לא פעם ראשונה שזה קורה אני חם עליו רצח ואני רוצה לספר להורים שלו שהם עכשיו ביחד(ההורים שלו ממש נגד הוא בן 17.5 והיא בת 14) שידפקו אותם לעשות את זה או לא?