3 תשובות
היי אהובה, ספרי להורים ודחווי למשטרה!
הכי חשוב שלא תיהי לבד ותרגישי שאת לא בטוחה!
הכי חשוב שלא תיהי לבד ותרגישי שאת לא בטוחה!
תקשיבי, אני הייתי מזמינה משטרה
הדבר הראשון שאת צריכה לישות זה להגיד להורים, הם נשמעים אנשים מסוכנים ואת צריכה לדווח כדי להרגיש בטוחה ולא להיות עם זה לבד
הדבר הראשון שאת צריכה לישות זה להגיד להורים, הם נשמעים אנשים מסוכנים ואת צריכה לדווח כדי להרגיש בטוחה ולא להיות עם זה לבד
אנונימית
לדעתי זה סתם אנשים שמנסים להפחיד בגלל פורים תשתי מים תספרי עד מספר כלשהו תתיעצי עם מישהו על זה
באותו הנושא: