7 תשובות
כן
אני יודעת שהולכים לשנוא אותי אבל הנה זה בא.

באופן כללי ביחס לתלמידים אחרים זה כנראה ציון טוב, ביחס לסטנדרטים שלי 90+ זה טוב. כשאני מקבלת פחות מזה אני מתבאסת.
בתחילת שנה קיבלתי על איזה בוחן 88 והתבאסתי קשות. אבל אם אתה מרוצה זה הכי חשוב.
איזה תינוקות יש פה אלוהים