7 תשובות
כן
כן
כע
כן
כן
אני יודעת שהולכים לשנוא אותי אבל הנה זה בא.
באופן כללי ביחס לתלמידים אחרים זה כנראה ציון טוב, ביחס לסטנדרטים שלי 90+ זה טוב. כשאני מקבלת פחות מזה אני מתבאסת.
בתחילת שנה קיבלתי על איזה בוחן 88 והתבאסתי קשות. אבל אם אתה מרוצה זה הכי חשוב.
באופן כללי ביחס לתלמידים אחרים זה כנראה ציון טוב, ביחס לסטנדרטים שלי 90+ זה טוב. כשאני מקבלת פחות מזה אני מתבאסת.
בתחילת שנה קיבלתי על איזה בוחן 88 והתבאסתי קשות. אבל אם אתה מרוצה זה הכי חשוב.
איזה תינוקות יש פה אלוהים
באותו הנושא: