25 תשובות
זאב זה נחמד
קוף
תנין מחמד
עם גשר
לא הייתי רוצה לאמץ חיה שאסור לגדל, כי יש סיבה לכך שאסור לגדל אותן, למשל אריות ונמרים וכו' מסתדרים מצויין בטבע ובתוך בתים של אנשים הם סתם יסבלו
אוגר
אנונימי
קוף או זברה
ארנב
אנונימי
^^^^^^^לא להיות קטנוני. השאלה היא על הרעיון של החיה, לא פרטים טכניים. זה לא כאילו הם באמת ילכו לגדל אותן.
אוגר וארנב הם ממש חמודים הייתי רוצה לגדל אותם אבל זה לא חוקי
אנונימי
בן אדם
^^זה חוקי, עד כמה שאני יודעת. לפחות אוגר.
והיה לי ארנב פעם.
ברווז או צפרדע. לא ירשו לי.
פינגווין
גור נמרים
למור
חזיר
צפרדע
עצלן
דולפינים
סנאי
קוף
למור
קיפוד
למה/אלפקה
גמל
פיל
ינשוף
פינגווין
חמוס
חזיר קטן
קוף
חזיר
ברווז
עז
קנגרו
למה
צפרדע
קיפוד
ויש עוד רשימה ארוכה..
ינשוף
אריה
קוף
סנאי
צְפַרְדֵעַ
^למה זה מנוקד?
פינגווין/ ינשוף